fbpx

Savjeti za brigu o mentalnom zdravlju u samoizolaciji

Kad morate biti kod kuće i izolirati se, briga o vašem mentalnom zdravlju može se činiti težom nego inače, ali jednako je važna kao i briga o vašem fizičkom zdravlju tijekom ovog izbijanja COVID-19 virusa.

Evo nekoliko koraka koje morate poduzeti kako ne biste „ispalili na živce“.

1) Ostanite u kontaktu s ljudima

Borite se s usamljenošću tako da kontaktirate prijatelje i obitelj videopozivima. Možete dogovoriti zajedničko gledanje televizijske emisije/serije ili čitanje iste knjige o kojoj biste diskutirali u sljedećem pozivu. Zašto ne isprobati internetske igre u kojima možete igrati jedni protiv drugih, ili posjetiti 2Game webshop i uz popust naručiti omiljenu igricu. Mogućnosti je mnogo, samo pustite mašti na volju.

2) Pokušajte biti aktivni

Ako vježbanje postane dio vaše rutine, dobit ćete one endorfine koje svi znamo i volimo. Iako većina nas kod kuće nema opremu za vježbanje, postoje i druge mogućnosti za kretanje poput plesanja uz glazbu, youtube videa treninga kod kuće i niz drugih vježba cijelog tijela. Zato navinite glazbu do kraja i izludirajte se sad dok vas nitko ne gleda. 🙂

Evo i primjera full body workout-a s kojim možete početi, a kako vam mišići ne bi potpuno atrofirali pobrinite se da imate i dovoljno zaliha MyProtein  shakeova, s popustom naravno.

Tko zna, možda iz ove karantene izađete u boljoj formi nego ikad. 🙂

3) Nabavite što više sunčeve svjetlosti

Sunčeva svjetlost podiže raspoloženje i smanjuje osjećaj stresa. Iako ovih dana baš i ne vidimo previše sunca obavezno otvarajte zavjese svakog jutra kako biste ubacili što više svjetla. Zašto ne biste uredili novo ugodno mjesto za sjedenje pored prozora da upijete što više svjetlosti i guštate uz neki dobar roman. Ako pak imate vrt ili dobar balkon sjednite vani uz šalicu čaja kako biste dobili malo svježeg zraka, ali samo nakratko kako ne bi navukli prehladu dok je ovog hladnog sjeverca.

4) Pronađite načine kako ispuniti svoje vrijeme

Kako nismo u mogućnosti nastaviti s našim uobičajenim rutinama, važno je odvojiti vrijeme za razmišljanje o novim aktivnostima kojima bi se mogli baviti dok čekate da karantena prođe. Evo nekoliko opcija koje biste mogli istražiti: iako je ova opcija najmanje primamljiva ipak nadoknadite učenje koje odgađate već neko vrijeme, čitajte knjige i časopise, slušajte glazbu i podcaste, naučite neku novu vještinu online, kreativno se izražavajte slikanjem ili fotografiranjem čak i ako imate „dvije lijeve“, meditirajte ili naprosto nadoknadite spavanje. 🙂

5) Pazite na društvene medije i kanale vijesti koje svakodnevno pratite

Važno je biti u toku s najnovijim ažuriranjima, ali budite oprezni odakle dobivate vijesti i zdravstvene podatke. Ako se zbog praćenja vijesti i različitih kanala društvenih medija osjećate anksiozno ili zbunjeno, isključite ih ili barem ograničite količinu vijesti koju svakodnevno pratite na one najnužnije i opustite se, ne morate znati što se zbiva svake minute u svakom danu.

shares

Prijava na Kolegio

Registracija na Kolegio


Izgubljena lozinka

Upišite svoju email adresu. Primit ćete link za izradu nove lozinke putem emaila.

Prvo morate biti prijavljeni

Prvo morate biti prijavljeni

Prvo se morate prijaviti.